עיתונאי 'הקול היהודי': "השר פריג' היה רו"ח של עמותת חמאס 12 שנה"

מהדורת הבוקר No Comments on עיתונאי 'הקול היהודי': "השר פריג' היה רו"ח של עמותת חמאס 12 שנה"

העיתונאי אלחנן גרונר סיפר ל'קול חי': "מנכ"ל העמותה ישב בכלא מעל עשור על השתייכות לחמאס עוד לפני שנהיה מנכ"ל העמותה. מקימי העמותה לפי כתב האישום הם אנשי חמאס בכירים בירושלים. העמותה מימנה משפחות מחבלים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחרונה חשף אתר התחקירים הימני 'הקול היהודי', כי השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' (מרצ) שימש כרואה חשבון בעמותת חמאס נגד הוגש לאחרונה כתב אישום "לג'נת זקאת אל קודס".

העיתונאי אלחנן גרונר מ'הקול היהודי', שפרסם את הסיפור שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "כאמור, אנחנו חושפים שהשר עיסאווי פריג' היה עד לבחירתו לכנסת ב-2013 רואה החשבון של עמותה של חמאס, שמוגש נגדה כתב אישום לפני שבועיים על היותה עמותת חמאס שגלגלה עשרות מילוני שקלים לטובת פעילות חמאס בעיקר בירושלים, בהר הבית. המשרדים של העמותה הם בהר הבית. פריג' היה רואה החשבון שלה במשך 12 שנה. מנכ"ל העמותה, חאלד סבח מואשם במקביל בהיותו יו"ר החמאס בירושלים".

גרונר הוסיף "לכאורה מול מי עובד רואה החשבון? מול מנכ"ל העמותה. 12 שנה הוא עבד מול בכיר חמאס. עיסאווי פריג' סירב בתחילה להגיב, אחרי זה אמר שהוא לא זוכר. וביום שישי אחרי שנתניהו שיתף את הסיפור הוא הגיב ואמר שאותה עמותה בתקופת נתניהו קיבלה פטור ממס לפי סעיף 46. פתאום הוא נזכר בפרטים".

עוד הדגיש גרונר: "מנכ"ל העמותה חאלד סבח ישב בכלא מעל עשור על השתייכות לחמאס עוד לפני שנהיה מנכ"ל העמותה. מקימי העמותה לפי כתב האישום הם אנשי חמאס בכירים בירושלים. העמותה מימנה משפחות מחבלים. הם קראו לזה סיוע ליתומים אבל זה עבר למשפחות מחבלים".



0 תגובות